tisdag 12 juni 2012

BONDROMANTIK ÄLSKAR GLAMOUR!


Tänk att få hänga in sina kläder i en så här underbart vacker garderob. Kruxet är ju bara att ha så mycket plats att ställa detta romantiska smycke på, så att alla kan se och njuta av det. 





Bild 1 o 2 har jag lånat här.

Jag kunde inte motstå denna underbara bild med dom vackraste skorna jag sett på länge. Massor   med glitter och glamour. Och nog tycker jag att romantik och glamour passar tätt ihop.


Bilden har jag lånat här.

Ibland skulle jag kunna byta ut vårt vardagsporslin mot något som är så här vackert. 


En glammig tisdag till alla mina kära!





2 kommentarer:

  1. Åh vad underbara bilder! Lite romantik och glamour var precis vad jag behövde se denna morgon. :) Ha en fin dag! Kram Madeleine

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder du bjuder på, skulle göra vad som helst för en sådan garderob!
    Önskar dig en fin onsdag!

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...