onsdag 29 augusti 2012

EN HEL LÅDA VIT LJUNG!





Idag har vi haft ännu än underbar, solig sensommardag. Det blev en tur till blomsterbutiken och en hel låda vit ljung fick följa med hem.





Bilder Enkel Stil!


Dagen har varit en bra dag med hemlagad laxsoppa till lunch (tack snälla Dennis). Den smakade ljuvligt. Till kvällsmaten lagade jag och vår J en underbar baconsås med vitlök som jag serverade till kokt zucchini. Vår J hade pasta till den goda såsen. Jag ska försöka dela med mig av receptet under veckan. Snabbt o lättlagat.

Nu blir det trädgårdsinspiration med trädgårdsonsdag.


En underbar onsdagskväll!


5 kommentarer:

  1. Så vackert! Nu vill man ha lite höstplantering i krukorna:) kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Ljung är så fint! Jag har inte inhandlat några höstblommor än!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hösten är här på fullt allvar när ljungen flyttar in i krukor på trappan. Snart dags även här. Den vita är så fin...undrar om det är vad som ska få stoltsera här snart?

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Underbart med ljung, och den vita är så vacker! Oj, så gott det lät med både laxsoppan och baconsåsen... Mums! De recepten får du gärna dela med dig av :) Ha en fortsatt fin dag! Kramar Madeleine

    SvaraRadera
  5. Åhh, så vackert och höstigt!
    Vilken härlig blogg du har! Jag återkommer gärna!

    Kramen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...