lördag 25 januari 2014

NYTT I KÖKET!





Jag fick syn på denna fina lägenheten hos den här tjejen igår, som jag tror skulle falla vår Emelie i smaken. Men jag fastnade för dom snygga myranstolarna stolarna. Dom skulle kunna passa in i vårt kök också.


 

Så igår skickade vår Emelie en bild på hennes nya snygga golv i köket. Nu är det bara trägolvet som ska slipas och få en vitare nyans. Sen går flyttlasset hem igen efter att ha bott i andrahand på Söder sen innan jul pga av vattenskada från brunnen ute på gatan.


Bild Emelie Iphone

Fler bilder från den fina lägenheten hittar du här.

Nu ska jag åka till staden för att hämta ut mina nya glasögon. Allt för att jag ska se vad som händer på jobbet. Men först ska jag besöka vår Nettobutik. Jag vill också ha dom snygga lådorna som alla bloggare skriver om.

Vill du rösta på mina bilder eller på någon av dom andra duktiga fotograferna i Tatjanas bloggutmaning kan du göra det här.


En skön lördag mina vänner!




5 kommentarer:

  1. Vad skönt för dottern att få flytta hem igen. Jag kan tänka mig att hon längtar. :)

    Ha en fortsatt fin helg kära Anita!♥

    Varm kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Vattenskador är ju bara för trist, usch, har upplevt några under åren. Men när det hela är ordnat och man fått nytt och fräscht så känns det alltid bra igen. Tråkigt bara om något värdefullt, särskilt sentimentalt, blivit förstört så jag hoppas att det inte skedde.
    Jag ser dina förändringar av bloggen - ser bra ut! Du valde som jag, ett ganska kraftfullt typsnitt och det gör mycket!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Ser att du inte alls ändrat ditt typsnitt i headern, hi hi. Men det är i alla fall snyggt :)
    Eva

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg lägenhet! Galet ju!
    Så skönt för henne att få flytta hem snart, men så fint hon kommer få det!
    kram fredrika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...