måndag 24 februari 2014

DIN BH!




Bh: n på bilden Kommer Fran  Fröken Mary .

Jacken harmoni kikat runt intetsägande Alla inspirerande bloggar OCHj VI Ar manga SOM längtar efter DRESS OF. Att fa plantera penséer i krukorna OCHj attR FA Fylla Garderoben Med Nya Kläder i fina vårfärger. 
Ni glömmer Väl Integre attR KOPa Ljus NYTT Ramen också. 
Du Kanner i HeLa Kroppen NARS du hittat en bh SOM Passar. Den Formar Dina Brost OCHj håla GÖR SÅ attR Dina Brost Haller Formen OCHj spänsten Langre. Den Gerar Stod nämnden Ryggen, axlarna OCHj nacken.
Ta HANDEN OMs Dina bröst!
Fler tips hittar du OMs du klickar i  bilden kassorna VÄNSTER .


Njut Mina Vänners!




2 kommentarer:

  1. Så sant! En ny BH måste man ju ha! Tack för att du påminde mig, för jag rensade faktiskt ur garderoben igår. Två STORA säckar med kläder som jag sa tack och adjö till så nu skriker garderoben tom och underklädeshyllan likaså... En ny BH eller två. Då är det VÅR! ;-)
    KRAM!
    Judita

    SvaraRadera
  2. Jag har också precis rensat bland mina underkläder o jag behöver verkligen nytt. Vad rekommenderar du för märke o vilken butik?? Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...